top of page

Klachtenprocedure

  1. Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen door de opdrachtgever binnen 8 dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen 14 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan de betreffende trainer(s) van Van ‘t Hul Onderwijs. De klacht dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat de betreffende trainer(s) van Van ‘t Hul Onderwijs in staat is adequaat te reageren. Een van de trainers van Van ‘t Hul Onderwijs zal een eerste reactie geven binnen 10 dagen.

  2. Klachten worden vertrouwelijk behandeld.

  3. Klachten worden afgehandeld binnen een termijn van 4 weken na melding door de opdrachtgever. Als er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, zal de opdrachtgever hierover in kennis worden gesteld binnen 4 weken na vermelding van de klacht. Hierbij zal het uitstel worden toegelicht. Tevens zal er een indicatie worden gegeven wanneer een van de trainers van Van ‘t Hul Onderwijs uitsluitsel kan geven over de klacht.

  4. Indien een klacht gegrond is, zal een van de trainers van Van ‘t Hul Onderwijs de werkzaamheden alsnog verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever aantoonbaar zinloos is geworden. Dit laatste dient door de opdrachtgever schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.

  5. Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol is, zal een van de leden van Van ‘t Hul Onderwijs slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 15.

  6. Indien er na bovenstaande klachtenprocedure geen overeenstemming wordt bereikt tussen een van de leden van Van ‘t Hul Onderwijs en de opdrachtgever, kan contact worden gezocht met Bres Advocaten via info@bresadvocaten.nl.

  7. Het oordeel van Bres Advocaten is bindend voor partijen. 

 

Uw klacht kunt u schriftelijk sturen naar Koos van 't Hul, Pieter de Molijnlaan 13, 3764 SB Soest of mailen naar koos@vanthulonderwijs.nl

bottom of page